Раздзелы сайта

Галоўная

вучэбна метадычныя аб'яднанні

ПСІХОЛАГА-ПЕДАГАГІЧНЫЯ СЕМІНАРЫ, ЧЫТАННІ

 

Семінар-практыкум па тэме: " Педагагічныя прыёмы, метады і формы работыс праблемнымі дзецьмі, з паводзіннымі парушэннямі. Забеспячэнне псіхолага-педагагічнай падтрымкі навучэнцаў".

Мэта семінара: спрыяць фарміраванню ў педагогаў навыкаў канструктыўнага паводзінаў у праблемных сітуацыях.

Якія разглядаюцца пытанні:

  1. Увядзенне ў тэму
  2. « Мазгавая атака»: пошук эфектыўных прыёмаў, метадаў і формаў працы з праблемнымі дзецьмі;

– асуджэнне педагогамі ў групах, якія ўзнікаюць цяжкасцяў і спосабаў іх вырашэння ў рабоце з праблемнымі дзецьмі;

– актыўны дыялог: падвядзенне вынікаў абмеркавання, папаўненне «скарбонкі» удалых рашэнняў

  1. Спосабы псіхолага-педагагічнай падтрымкі праблемных дзяцей

Тэрмін правядзення – лістапад

 

5.11 Семінар-практыкум для педагогаў

 

Тэма: Технологии візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе

 

Мэта: асэнсаванне неабходнасці і магчымасці прымянення сучасных тэхналогій як паказчыка педагагічнай кампетэнтнасці сучаснага педагога.

Задачы:

– сістэматызаваць тэарэтычныя веды аб сацыяльна-педагагічных паняццях ў адукацыі "кампетэнтнасны падыход", "кампетэнтнасць": сэнсы і змест паняццяў;
– прааналізаваць і вызначыць уплыў прымянення сучасных тэхналогій у кантэксце компетентностного падыходу на якасць адукацыі дзяцей;
– абмяняцца наяўных вопытам работы па праектаванню спосабаў пераходу на кампетэнтнасны падыход у адукацыйнай практыцы устаноў

 

Тэрмін правядзення – кастрычнік

 

 

Работа з педагагічнымі кадрамі

( метадычная тэма)

ТЭМА:

Удасканаленне прафессиональной кампетэнтнасці педагогаў па выкарыстанню тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе

Мэта метадычнай работы:

Павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці і майстэрства педагагічных работнікаў установы адукацыі праз:

  • актуалізацыя і паглыбленне ведаў педагогаў аб сучасных падыходах і спосабах арганізацыі самастойнай і калектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў, удасканаленне методыкі выхавання і выкладання навучальных прадметаў, авалоданне новымі адукацыйнымі тэхналогіямі;
  • уключэнне педагогаў у дзейнасць па асваенню эфектыўных спосабаў арганізацыі, актывізацыі, кіравання і кантролю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў па вучэбных прадметах на вучэбных занятках і пры выкананні хатняй працы;
  • засваенне педагогамі спосабаў арганізацыі навучання і выхавання навучэнцаў з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў;
  • метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі;
  • інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым і навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу і навінкі педагагічнай літаратуры.

Асноўныя напрамкі работы:

• вучэбна-метадычнае суправаджэнне бесперапыннага павышэння кваліфікацыі педагогаў;

• каардынацыя дзейнасці методичепейскіх аб'яднанняў педагогаў;

• дыягностыка і маніторынг дзейнасці ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;

• метадычнае суправаджэнне выхаваўчай работы;

  • ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці педагогаў.

 

Открытый урок учителя Веремейчик И.А.

Открытый урок учителя Антоновой Г.П.