ПСІХОЛАГА-ПЕДАГАГІЧНЫЯ СЕМІНАРЫ, ЧЫТАННІ
Семінар-практыкум па тэме: " Педагагічныя прыёмы, метады і формы работыс праблемнымі дзецьмі, з паводзіннымі парушэннямі. Забеспячэнне псіхолага-педагагічнай падтрымкі навучэнцаў".
Мэта семінара: спрыяць фарміраванню ў педагогаў навыкаў канструктыўнага паводзінаў у праблемных сітуацыях.
Якія разглядаюцца пытанні:
- Увядзенне ў тэму
- « Мазгавая атака»: пошук эфектыўных прыёмаў, метадаў і формаў працы з праблемнымі дзецьмі;
– асуджэнне педагогамі ў групах, якія ўзнікаюць цяжкасцяў і спосабаў іх вырашэння ў рабоце з праблемнымі дзецьмі;
– актыўны дыялог: падвядзенне вынікаў абмеркавання, папаўненне «скарбонкі» удалых рашэнняў
- Спосабы псіхолага-педагагічнай падтрымкі праблемных дзяцей
Тэрмін правядзення – лістапад
5.11 Семінар-практыкум для педагогаў
Тэма: Технологии візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе
Мэта: асэнсаванне неабходнасці і магчымасці прымянення сучасных тэхналогій як паказчыка педагагічнай кампетэнтнасці сучаснага педагога.
Задачы:
– сістэматызаваць тэарэтычныя веды аб сацыяльна-педагагічных паняццях ў адукацыі "кампетэнтнасны падыход", "кампетэнтнасць": сэнсы і змест паняццяў;
– прааналізаваць і вызначыць уплыў прымянення сучасных тэхналогій у кантэксце компетентностного падыходу на якасць адукацыі дзяцей;
– абмяняцца наяўных вопытам работы па праектаванню спосабаў пераходу на кампетэнтнасны падыход у адукацыйнай практыцы устаноў
Тэрмін правядзення – кастрычнік
Работа з педагагічнымі кадрамі
( метадычная тэма)
ТЭМА:
Удасканаленне прафессиональной кампетэнтнасці педагогаў па выкарыстанню тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе
Мэта метадычнай работы:
Павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці і майстэрства педагагічных работнікаў установы адукацыі праз:
- актуалізацыя і паглыбленне ведаў педагогаў аб сучасных падыходах і спосабах арганізацыі самастойнай і калектыўнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў, удасканаленне методыкі выхавання і выкладання навучальных прадметаў, авалоданне новымі адукацыйнымі тэхналогіямі;
- уключэнне педагогаў у дзейнасць па асваенню эфектыўных спосабаў арганізацыі, актывізацыі, кіравання і кантролю вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў па вучэбных прадметах на вучэбных занятках і пры выкананні хатняй працы;
- засваенне педагогамі спосабаў арганізацыі навучання і выхавання навучэнцаў з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў камунікацыі, і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў;
- метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі;
- інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым і навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу і навінкі педагагічнай літаратуры.
Асноўныя напрамкі работы:
• вучэбна-метадычнае суправаджэнне бесперапыннага павышэння кваліфікацыі педагогаў;
• каардынацыя дзейнасці методичепейскіх аб'яднанняў педагогаў;
• дыягностыка і маніторынг дзейнасці ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу;
• метадычнае суправаджэнне выхаваўчай работы;
- ажыццяўленне выдавецкай дзейнасці педагогаў.
|